fy..

(Du är stark)
det har hänt så mycket idag.. inget jag vill ta upp speciellt här. men inget postivit..
det är tur att man har alla på gh, som kan få en att dra lite på smilgroparna, skolan gick förövrigt bra förutom att måndagar är så långsamma, tråkiga och långa. efter skolan gick jag hem, bytade om, åt och gjorde ve mig innan julia och hennes pappa kom och hämta mig och vi körde till gh. träningen var också ganska seg, körde lite hopp, ner i gropen( det gillar vi inte, eftersom skumgummi bitarna som är lite trasiga flyger när man landar så man får massor av skumgummi över allt, typ i ögonen) avslutade med en timmes styrka, och sen hem.  nu har jag precis kommit ut ur duschen och min säng ropar på mig, ska kolla lite på tv innan jag ska sova,god natt!

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0