090310

Har så otroligt mycket träningsvärk, kan knappt röra mig.. men jag överlever.
Skolan idag var iallafall soft, hade tre lektioner och slutade halv ett, efter skolan gick jag och jaquline hem till mig och åt god mat :) vi var faktiskt så duktiga och gjorde klart historia arbetet, nästan iallafall. Vi ska "intervjua" Michelangelo, hur stört är inte det?
senare nu ikväll har jag varit på husensjö skolan, och tränat mina små gymnaster. Asså de är typ inte små längre, men de kommer aldrig bli stora för mig (A) ;)
Några planer i veckan? själv har jag inga speciellt kul planer. kanske stan någon dag, annars bara träna och plugga. och på lördag ska jag hem till linnea och kolla på melodifestivalen och ha det allmänt mys :)
ha det bra så länge
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0