Nervös. .

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag har badat i läxor, prov och annat som har med skolan att göra. men nu är det över och äntligen är det helg. tack för att det finns lördagar och söndagar. :)
Jag har precis varit en runda på stan med familjen och handlat, och sen en runda till fotografen (mats) för att välja ut bilder som skulle redigeras eller vad det heter och sen som ska beställas.
ska med julia till konsum sen och handla och sen ska jag göra pasta sallad , mums :)
Tävling imorgon, fy så nervös jag börjar bli, ska vara hos frida halv sju imorgon bitti, sen bär det av till Åhus, tar citat av linnea, Åhus here we come. :)

Lovar att det kommer bilder, resultat och annat skoj sen..

Lyckospark till oss :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: jaquline

jag skulle ju få följa med till konsum? inte sant?

var också på stan idag:)

konstigt att vi inte träffades, köpte du någonting?

2009-02-28 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0