Linnea + shopping = bra

efter skolan träffade jag linnea i stan, gick till ebbas och fikade med fiona, btw så kan fiona slå världsrekord i att äta kladdkaka snabbast :p
sen shopping, visst är det mycket roligare att gå på stan när man vet att man har pengar :)
så för mig blev det en tröja och ett par örhänge. Linnea köpte en mega gullig kjol. :)
tack för en super nice dag :)<3

skolan går helt okej nu, men samhälls prov på fredag och jag har knappt öppnat boken, bra jobbat (host) och ligger lite efter i engelska boken, men allt löser sig..!

Två dagar kvar på veckan, så skönt. Ser verkligen fram emot söndag, ska blir riktigt roligt, och gissa om min kamera ska gå på högvarv :) ni blir uppdaterade :D

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0