Rädd ?!

jag och marie lyckades spendera några timmar på väla, tillsammans med väldigt många andra helsingborgare ! haha
köpte inget men vet vad jag ska köpa till marie imorgon när jag är där en snabb sväng. Nu när det är julafton snart så är det en fånig gubbe som springer runt på väla och är utklädd till tomten, och gissa vem som tyckte att gubben var läskig ?! inte var det de små barnen, nej det var marie ! haha

sen måste jag berätta en annan sjukt rolig sak ! haha, garvar nästan för mig själv här !
jag och marie skulle gå in om en blomsteraffär på vägen hem. vi går in, tittar lite, bestämmer oss och ska sen betala. marie ger fram två hundra lappar och kassörskan växlar och ger 70 kronor tillbaka. sen upptäcker hon att en av hundralapparna ser annorlunda ut och säger att det kan hon inte acceptera. och jag och marie bara jaha ?! hon trodde typ att vi hade suttit hemma och klippt och klistrat och gjort en FALSK hundralapp? hallå ?
men iallafall, jag blir irriterad och betalar med kortet, vi går hem och svär över den lilla tanten! hon förtjänar inga julklappar enligt oss. sen när vi kommer hem upptäcker vi att vi har ju kvar de 70 kronorna som vi fick tillbaka ! hahaha
nu ska jag mysa framför tv:n
<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det lät inte alls lika kul när man läste det, men in real life hahahha, asså ! vi tjänade 70 spänn ! :)

2009-12-22 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0