Vanliga dag

helt vanlig dag: skola, hem ...
Jag tykcer att det är ganska tråkigt att blogg på skoldagarna eftersom det r samma visa varje dag. Upp på morgonen, gå till skolan, komma hem och sen kanske träffa kompisar eller plugga och kanske ibland en runda på stan eller så. men i stort sett är det alltid samma visa.
Nu har jag precis skrivit ett långt gstboks inlägg till mina gymnaster, jag är ju inte hemma nu i helgen så kan inte träna dem då, och nästa helg så tävlar jag och kan inte träffa dem då heller, och helgen efter det ska dem sjlva tävla, så det är mycket nu !
jag ska snart börja packa, jag åker ju faktiskt imorgon. inte för att jag behöver ta med så mycket så måste jag ju iallafall ha kläder mm med mig :)
skriver senare :)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0