söndag 090405

det känndes otroligt skönt att ligga kvar i sängen i morse och titta på tv mm. träningen var inställd eftersom vi tränade igår istället, så min söndag har varit ganska lugnt hitintills iallafall.
efter frukosten åkte jag med mamma till ikea och väla, för att köpa present till marie, men jag hittade inget jätte bra så jag får fixa det en annan dag, kanske redan imorgon. någon som har förslag på presenter till en riktigt bra kompis?  jga har verkligen fantasibrist..
när jag kom hem la jag mig i syrrans säng och tittade på gamla filmer, mys.
ikväll kommer marie, så väldigt nice. ska äta gott och bara ha det allmänt bra..
skriver senare idag.
och jag ska på riktigt ta tag i det hära med bilder, det ser lite tråkigt ut, men jag har aldrig ork eller tid. ska bättra mig ;)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0