måndag

jag skulle skriva mer igår men jag hann inte. jag hade verkligen en super kväll tillsammans med marie. när hon kom hit drack vi te och kolla på tv, vi pratade och hade allmänt mys, kan verkligen prata om allt med dig marie, tack för en dunder bra kväll :)
idag gick vi upp ungefär halv nio, åt frulle och sminkade/fixade oss innan vi gick ner till kents lägenhet en runda innan det bar av ner i stan där jag och marie skilldes åt för några timmar och jag träffade linnea. gick en lång runda på stan, skojjar inte ;) men nu är jag iallafall hemma och linnea är på väg till gh. själv ska jag vara där klockan sex och träna. efter träningen måste jag träffa marie lite, för hon har glömt ett örhänge här och hon åker i morgon bitti :/
men ska äta nu
och sen byta om, vi höres ;)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0