länge sen

kom på att jag itne har skrivit sedan i måndags kväll, det var mycket som hände igår och det fick bloggen lida för!
men nu kommer uppdaterinen :)
igår morse cyklade jag och julia och solade, sen hem och äta och bara ta det lugnt. senare gick vi hem till henne och lagade mat inför kvällen, sen kom allt roligt folk och kvällen var i full gång ! hade det väldigt trevlig och mycket kul.. sov hemma hos julia så i morse åt vi frulle gjorde vid oss och nu sitter jag här hemma ! :)
ska faktiskt plugga lite snart, jag vet att det är lov, men jag har saker som jag måste göra. har t ex en engelska redovisning som inte är färdig skriven och det är redovisning typ snart. och lite annant smått. men det fixar sig. skriver nog kanske mer senare
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0