femtonde april

(grattis till Jaquline och Björn som har 22 månader <3)

Skolan idag, italienska, matte, lunch, idrott, natur..
om vi ska ta allt från början så startar vi med att jag inte försov mig imorse, hade inte ens bråttom :) pluspoäng till sandra ! och italienska lektionerna är alltid lika sega... På matte lektionen fick vi tillbaka våra matte prov som vi gjorde innan lovet, och jag vågade inte lita på min magkänsla.. när jag gick ut från provlokalen kände jag verkligen att fy vad detta gick dåligt! men resultatet visade ändå VG . sen lunch och på idrotten var vi ute och gick och fick sluta tidigare så jag och jaquline drog till mc donalds och åt gott :) efter naturkunskapen som gick hyffsat snabbt cyklade jag hem och bytade om och sen gick jag till jaquline,  och vi har inte gjort mycket idag..
ska fixa mig nu :)
<3<3

Hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0