...

jag tycker det är så svårt att komma på en rubrik, låter som väsrta problemen *host*
men iallfall, var och handlade på maxi innan, och sen hem och äta pizza med familjen.
Jag har nog inte sagt innan att det är gymnastikuppvisning på fredag (jag vet, världens sämsta dag, typ) och egentligen skulle jag ha sagt, "kom dit!" men inte nu, för det första gillar jag inte uppvisningar, allt är så oplanerat och ingen får någon tid att egentligen visa vad man kan, man måste skynda sig och bara springa liksom, och sen vill de att hur många som helst ska dansa fristående samtidigt och massa så. och för det andra tycker de att vi ska ha dräkt UTAN trikåer, det är ju typ blöö.  men iallafall, jag ska inte dit denna gången, eftersom min kära pappa fyller och ville hitta på något kul på helgen, (och jag ska tävla med mina gymnaster lördag och själv söndag) så då valde han fredagen, så jag hoppas att alla ni som är där har det mega trevlig så ses vi alla på lördag :)
ska kolla tv nu, pussas
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0