äntligen lite värme..

Vi har haft bra väder, solsken och så, men det har blåst och varit mega kallt. Så nu är vi på rummet och gör ve oss, eller ja jag sitter här med fötterna på elementet och skriver, men ska snart göra ve mig och gå upp och fotta. vi bor ju på en båt och det är mega fint där uppe. och det kommer mega mycket bilder sen, men jag hade tänk samla alla bilderna från stocksolm i ett inlägg när jag kommer hem :)
innan idag var vi en snabb runda på stan, det blir mycket mer shopping imorgon, sen gick vi till skansen och tittade, det har blivit mycket finare nu är det var för några (många) år sedan.
Jag köpte iallafall ett par byxor idag som jag kan lägga upp en bild på (de är lite långa, men det ska fixas när jag kommer hem)

puss så länge !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0