12/4 2009

det är bara 13 dagar kvar till tävlingen :)
jag och josse drog till gröningen igår, träffade olle, fay, fiona och massa andra folk. trevligt, men det varade inte så länge.. sen kom patrik och anders och hmtade mig och josse och vi drog hem till patrik. kvällen slutade där med sing star och något kort spel som jag inte minns namnet på :p hade iallafall väldigt trevligt, mycket skratt hela kvllen, right josse? :):) kom iallafall hem klockan två. hade kameran med mig för engångsskull, men nu glömde jag den i josses väska, så jag har inte kunnat ladda över bilderna på datorn, så det kanske kommer senare.
josse har precis cyklat hem efter att vi åt frulle. annars har jag inga planer för dagen,
skriver mer senare !
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0