090422

jag kom hem från emilia (tränare)för ett tag sen, vi var där och pratade och fikade, pratade om hur vi ska håret, sminket också skulle vi fixa det sista i friståendet. här kommer lite bilder sen på hur vi ska ha håret. (fast ingen fläta)



skola idag var helt vanlig, förutom att jag och jaquline cyklade hem efter idrotten då vi hade lite mer än två timmars håla till nästa lektion, och jag tyckte att jag hade mer nytta av att vara hemma och plugga.
sen stack jag och (halta) julia till skopunkten för hon skulle ha skor till sin konfa, och sen gick vi till emilia.
ett stort plus idag är att julia kan stöjda på sin fot, och tror, hoppas och vill kunna vara med på lördag, det gillar vi :)
nu ska jag åter gå till plugget
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0